UDLEJER

FÅ DIN BOLIG I VORES ARKIV

Skal din bolig have hovedrollen i en Tv-serie?

Scoutshonor er konstant på udkig efter nye og interessante locations til film, tv serier, reklamer, photo shoots og events.
Bliv en del af vores arkiv, og oplev et hjørne af din verden i et nyt lys på det store lærred – alt imens der går penge ind på kontoen.

Vi er på jagt efter locations i alverdens stilarter og miljøer.
Har du en gammel husbåd, en træhytte, en tom lade, en fin herregård, et rodet kollegieværelse, eller noget derimellem? Så ligger du måske inde med netop den location, vi håber at få på krogen.

Scoutshonor er åben for alle typer locations, men vi er særligt glade for skæve detaljer, iøjnefaldende arkitektur, vægge og tapet i originale farver og mønstre, kort sagt – locations med sjæl og karakter, som du ikke finder hvorsomhelst.

Vil du være med?

Skriv din information i formularen
Tilføj relevante detaljer om din location.
Tilføj billeder
Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt
Har du spørgsmål til procedurerne og de praktiske detaljer ved at have din ejendom i vores location arkiv?
Besøg vores FAQ eller send en mail til info@scoutshonor.dk

Udlej din location

Vi vender hurtigt tilbage til dig
Join Us DK

Der er naturligvis altid leje forbundet med optagelser i dit hjem.
Lejen varierer fra projekt til projekt. TV-serier, spillefilm og andre ikke-kommercielle produktioner er lejen typisk mellem 3000 og 5000 dkr. pr. dag. Hvis produktionen varer i flere dage, vil der blive forhandlet en pris med mængderabat.
Reklamefilm har ofte en højere husleje, som typisk varierer fra 5.000 til 10.000 kr. pr. dag. For ekstraordinære og luksuriøse locations er priserne ofte højere.
Rabat vil blive forhandlet i tilfælde af flere dages leje.
Nej, det koster ingen ting at have sin bolig i arkivet.
Nej, der vil ikke blive offentliggjort nogen adresser online. Kun byen / området vil blive nævnt.
Produktionsselskabet er altid forsikret og en lejekontrakt vil blive udformet for at sikre at evt. skader forårsaget af produktionen betales af produktionen.
Produktionselskabet forpligter sig via kontrakten til at aflevere boligen tilbage i samme stand som modtaget ved lejeperiodens start.
Produktionselskaberne forsøger altid at finde locations hvor ændringerne holdes på et minimum, men det sker ofte at nogle møbler udskiftes for at matche det univers som passer til projektet.
I nogle tilfælde males der vægge til optagelserne. Der bliver naturligvis malet tilbage i den oprindelige farve.
Alle ændringer foretages af fagfolk og koordineres altid med ejeren på forhånd.
Der er normalt omkring 25-35 personer på et filmhold og tager en hel del plads i jeres hjem.
Værelser der ikke bruges til optagelser bruges typisk til udstyr, med mindre andet er aftalt.
Filmarbejdere er professionelle mennesker og er vant til at have private hjem som deres arbejdsplads.
Det er altid en god idé at aftale nærmere ang. gulv-afdækning eller sko-overtræk med produktionselskabet.
Produktionerne har typisk en filmbus og en make-up / kostume-trailer parkeret på gaden tæt på boligen. Her spiser holdet frokost og produktionen har deres kontor.
envelopemap-markersmartphonecrossmenu