OM OS

VÆR BEREDT
VÆR BEREDT! - PÅ FLOTTE LOCATIONS
Scoutshonor blev stiftet i 2010. Siden da er kataloget af samarbejdspartnere vokset – i takt med duelighedsbeviserne inden for faget. Udover at huse et af Danmarks største locationarkiver, opererer Scoutshonor i dag også som location scout, location manager og location service producer/koordinator for visuelle produktioner over hele Danmark, og har erfaring med alt fra lokale, low-budget filmskoleprojekter til store amerikanske produktioner. Scoutshonor er til tjeneste med godt humør og en grundig arbejdsmoral, uanset hvor stor eller lille jeres produktion måtte være. Vores brede netværk af samarbejdspartnere i den danske film- og tv-branche gør det muligt for os at tilbyde vores kunder en effektiv og målrettet service hver gang.
SCOUTSHONOR! - BASERET PÅ VIRKELIGE HÆNDLESER
Ejer Søren Dahl: "Film og friluftsliv har altid spillet en hovedrolle i mit liv. Jeg er opvokset i en lille by uden for Fredericia, hvor jeg tilbragte 5 år med mudrede støvler i den lokale spejdertrop samtidligt med at jeg studerede Film Marketing. Dette kombinerede min 2 passioner og jeg havde ikke min vildeste fantasi troet at der fandtes et job som kunne kombinere mine 2 hobbys. I løbet af min ungdom fik jeg en fod indenfor i filmbranchen gennem arbejde som runner, produktionsassistent, statistkoordinator og location assistent på forskellige produktioner. Det gav mig et værdifuldt indblik i rutinerne og udfordringerne på en film- og tv-produktion. Jeg fandt efterhånden ud af, at arbejdet som location scout og location manager ville være den ideelle måde at kombinere mine to halvdele i mit professionelle liv på – “The Lone Ranger” og holdspilleren. Scoutshonor kom til verden. I dag har jeg 17 års erfaring med location ledelse af visuelle produktioner. Forbrydelsen, Borgen, Kollektivet, Klovn, Lykke-Per, The Amazing Race og The Bachelorette er eksempler på nogle af de produktioner, jeg har arbejdet på. I årenes løb har jeg udviklet et blik for location-relaterede "red flags" på en produktion. Overblik og evnen til at forudse behov og udfordringer, samt en kompromisløs tilgang til sikkerhedsspørgsmål er mine styrker, når jeg er i marken. Har I brug for rådgivning omkring tilladelser, kender jeg procedurerne, og kan formulere forberedelserne omkring vej-afspærring og andre forhold til mit netværk i kommuner og styrelser over hele Danmark. Jeg har også erfaring som lokal service producer, hvor jeg koordinerer internationale produktioner med hold på op til 150 mennesker. Jeg ser frem til nye udfordringer."

Teamet

Mød Scoutshonor teamet
Søren Dahl
Ejer, Location Manager & Scout