EST. 2010

Location is everything

Søg i vores online location arkiv og find din næste location

Nye Locations

Se de nyeste "fisk" på krogen!
Her kan du browse rundt i arkivets senest opdaterede locations og finde ud af, om der findes et match til din produktion. Siden opdateres løbende, så kig forbi når du mangler ny inspiration, eller tilmeld dig vores månedlige nyhedsbrev og få de frisk fanget locations direkte i indbakken.

Vi scouter videre imens.

North Zealand V45

Rungsted

Copenhagen Area V93

Lyngby

Jutland G4

Knebel

Zealand V12

Rørvig

Copenhagen Area V92

Holte

Copenhagen Area V91

Klampenborg

Lad os hjælpe

Team op med Scoutshonor og find en location, der matcher jeres vision!
Vi koordinerer det praktiske, så I kan fokusere på det kreative.
Scoutshonor opererer som location scout og location manager; giver jer adgang til en schweizer kniv af online locations; og tilbyder en samlet production service til internationale produktioner. Vi hjælper på projekter inden for visuelle medier af enhver art og i alle størrelsesordener. I bestemmer, hvor I har brug for vores assistance.

Vis os hvad I har i kikkerten, så fører vi an mod de bedst egnede territorier–altid med et smil.
Location Managing Icon
Location managing
Arbejds ro i lejren!
Efter mange år i den danske film- og tv-branche, er Scoutshonor et godt og sikkert valg, når I skal finde location manager. Vi har bred erfaring med visuelle produktioner, heriblandt periodefilm, og kender alt til vigtigheden af en velforvaltet location. Scoutshonor har gode forbindelser til kommune, politi, samt diverse styrelser over hele Danmark.
Location Scouting Icon
Location scouting
Med jeres vision i kikkerten!
Kortlægningen af dansk location-territorium er aldrig på stand by hos Scouthonor. Vi tænker både i levende billeder og photo shoots, når vi scouter, og har en forkærlighed for den autentiske og iøjnefaldende location – så vi kan skabe en original ramme til jeres optagelser/fotos. Uanset om I arbejder på film, tv-serie, reklame, photo shoot, eller events.
Production Service Icon
Production service
IBrug for lokal hjælp?
Scoutshonor er flydende i kunsten at hjælpe internationale produktioner med at finde locations, crew, hotel ect. – alt det praktiske til deres produktion – i alle hjørner af Danmark. Vi har mangeårig erfaring med internationalt samarbejde med kunder fra hele verden, og leverer præcis den production service som jeres produktion har behov for. Velkommen til Danmark!

Location Arkiv

Location scouting – fra kontorstolen!
Som et af de første location bureauer i Danmark, tilbyder Scoutshonor vores kunder en unik mulighed for at træde ud i den virtuelle vildmark og location scoute på egen hånd.
Vores omfattende online location arkiv giver jer adgang til størstedelen af de locations, vi har samlet i årenes løb.
Brug søgemaskinen og gå på jagt efter jeres location!
Frontpage Map

Samarbejdspartnere

Nye locations

Vi sender dig nyhedsmail med de nyeste locations én gang om måneden